دال های بتنی

این سازه های بتنی پیش ساخته با قابلیت طراحی و تولید در ابعاد در انواع  متنوع در کاربری های مختلفی از جمله، سقف ها، پوشش های کف، پل ها و ... می توانند قابل استفاده  بوده و در کنار سرعت اجرایی بالا و ساخت سریع تر به دلیل ویژگی هایی امثال سهولت عبور تاسیسات، در کاربری هایی امثال سقف، امکان ساخت راحت تر را فراهم آورند.




برخی از ویژگی های دال های بتنی

-          حفظ حد فاصل ستون ها در دهانه های بالا بدون نیاز به قالب بندی و شمع گذاری

-          تولید انواع دال های بتنی تا دهانه های 8  متر

-          قابل استفاده در معابر

-          قابل استفاده در پوشش کانال ها وآبروها

-          قابل استفاده به عنوان پل

-          قابلیت تولید در انواع ساده و قرنیز دار

شرکت خانه سازی دوکال (فراورده های بتنی) با بیش از 4 دهه تجربه موفق در حیطه مشاوره، طراحی، محاسبه و اجرای قطعات پیش ساخته بتنی، از توانایی بالای تولید طیف گسترده ای از قطعات بتنی پیش ساخته مقاوم متناسب با نیازهای پروژه های متعدد برخوردار است.



افتخارات کسب شده و تعدد پروژه های عظیم موفق اجرا شده توسط این مجموعه طی سال های متمادی از جمله تولید انبوه زاغه مهمات در ظرفیت های مختلف، دیده بانیهای بازرسی با دربهای بتنی، شیلترهای موشکی ضد بمب و موشک مشهور در دوران جنگ، کارهای عمرانی ساخت و ساز در پروژه های ساختمانی با عناوین مشاور، پیمان مدیریتی و پیمانکار، اجرای کانال های زهکشی شرکت آب و خاک، قطعات پل های دفن شده در زیر زمین تا 27 متر زیر خاک، مسیر قطار سراسری، دیده بانیهای میدان سلاح های سنگین، دیوارکشی های متعدد، اجرای قبرهای پیش ساخته 4 طبقه در مجموعه بهشت زهرای تهران به عنوان گوشه ای از پروژه های متعدد شرکت بیانگر توانایی های بالای این مجموعه در تامین نیازهای مشتریان است.

شماره تلفن هماهنگی

091410774768

کارخانه: تبریز، جاده ترانزیتی صوفیان، دو کیلومتر بعد از پلیس راه تبریز، سمت راست

وب سایت شرکت دوکال

www.dokalbeton.ir