امکان طراحی و تولید این پانل ها با نما های متنوع در کنار دوام و استحکام بالا به آن ها امکان تطبیق پذیری بیشتر با ویژگی های معماری مناطق متعدد را در کنار سایر کاربردها می دهد، چه به عنوان استفاده در کاربردهای امنیتی نظیر حصارهای امنیتی و حفاظتی، دیوار حائل، حصار مانع دید و ...  چه در سایر کاربردها امثال محوطه سازی یا استفاده به عنوان محصور کننده ای با ظاهر زیبا زیباسازی ها با امکان حک آرم و مارک های ادارات کشور، جهاد، سپاه و سایر ارگان ها. خاصیت عایق صوتی بودن در کنار ظاهر زیبای این دیوار ها به امکان قرارگیری مراکز مسکونی نزدیک تجاری مانند مراکز خرید و موسسات کمک می کند.

 

 

 

-          کاهش خطرات ناشی از ریزش مصالح در سطح راه ها

-          استفاده برای حفاظت مناطق مسکونی و تجاری که همان طور که اشاره شد علاوه بر خاصیت حفاظتی ویژگی عایق صوتی بودن نیز به این امر کمک می کند.

 

 

 

-          استفاده به عنوان انبار نگهداری و تقسیم بندی فضاهایی امثال محوطه های ذخیره سازی مواد

 

 

-          جدا کننده و حفاظت از اثرات سمی زباله ها

 

 

-          استفاده به عنوان دیوار های ضد حریق

 

 

-          استفاده به عنوان دیوارهای نگهدارنده

 

 

-         استفاده در محوطه سازی 

- استفاده در حصار کشی باغ ها

 

 

 

 

 

-          امکان حک آرم سازمان ها با تبلیغات مورد نظر در تمامی دیوارها

 

 

 

-         امکان تولید به صورت پانل های یک یا چند تکه

شرکت خانه سازی دوکال (فراورده های بتنی) با بیش از 4 دهه تجربه موفق در حیطه مشاوره، طراحی، محاسبه و اجرای قطعات پیش ساخته بتنی، از توانایی بالای تولید طیف گسترده ای از قطعات بتنی پیش ساخته مقاوم متناسب با نیازهای پروژه های متعدد برخوردار است.

افتخارات کسب شده و تعدد پروژه های عظیم موفق اجرا شده توسط این مجموعه طی سال های متمادی از جمله تولید انبوه زاغه مهمات در ظرفیت های مختلف، دیده بانیهای بازرسی با دربهای بتنی، شیلترهای موشکی ضد بمب و موشک مشهور در دوران جنگ، کارهای عمرانی ساخت و ساز در پروژه های ساختمانی با عناوین مشاور، پیمان مدیریتی و پیمانکار، اجرای کانال های زهکشی شرکت آب و خاک، قطعات پل های دفن شده در زیر زمین تا 27 متر زیر خاک، مسیر قطار سراسری، دیده بانیهای میدان سلاح های سنگین، دیوارکشی های متعدد، اجرای قبرهای پیش ساخته 4 طبقه در مجموعه بهشت زهرای تهران به عنوان گوشه ای از پروژه های متعدد شرکت بیانگر توانایی های بالای این مجموعه در تامین نیازهای مشتریان است

 

 

شماره تلفن هماهنگی - لطفا محل دیدن آگهی، نام خود یا شرکت خود را به همراه اطلاعات و محصول درخواستی به شماره زیر ارسال نمایید

دوکال بتن

09120448132

 

سپاس