اهمیت استراتژیکی قطعات بتنی پیش ساخته در دنیای امروز

 

 

نیازهای بالا به ساخت و ساز نیازمند تغییر رویکرد ها در ساخت و ساز از روش های سنتی به تکنولوژی های صنعتی، با توجه به سرعت و مزایای بالای این سیستم ها است.

 

 

دراجرای طرح‌های عمرانی بین جنبه‌های مختلف فنی، اقتصادی و اجتماعی رابطه تنگاتنگی وجود دارد، به‌طوری ‌که تصمیم‌گیری در یک بخش جنبه‌های دیگر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از این‌رو انتخاب بهترین گزینه در این راستا  بسیار حائز اهمیت است.

 

 

باتوجه به اهمیت صرفه‌جویی در هزینه پروژه‌ها، افزایش سرعت اجرا و نیز لزوم استفاده از آخرین فنّاوری های ساخت در دنیا،  قطعات پیش‌ساخته بتنی یکی از مواردی محسوب می‌شود که علاوه بر استفاده در ساخت‌وساز سریع و انبوه، به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی ازجمله استحکام بسیار بالا، عملکرد لرزه‌ای مناسب،قابلیت استفاده در خاک‌های نظیر خاک‌های سولفاته، ساخته شدن از مواد غیر سمی (مناسب برای کاربردهایی همچون انتقال و نگهداری آب)، سرعت ساخت و اجرای مناسب و به‌طور کلی بهینه‌سازی عملیات اجرایی پروژه‌ها چه به لحاظ فنی و چه اقتصادی می‌تواند در طرح‌های عمرانی متعددی مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

وجود کارخانجات متعدد تولید قطعات پیش ساخته در کشورهای اروپایی و نیز ساختمان ها و دیگر پروژه های موفق ساخته شده با این نوع بتن (کل سازه یا بخشی از آن)، از دلایل اصلی اثبات عملی و اقتصادی بودن استفاده از بتن پیش ساخته محسوب می‌شود.

 

 

 

دوکال بتن

 

 

پیشتاز نوآوری در زمینه ارائه انواع قطعات بتنی پیش ساخته با نیم قرن تجربه تولید

 

 

ارائه انواع خدمات به تمامی نقاط داخل و خارج از کشور متناسب با حجم و نوع سفارشات

 

 

دوکال بتن

09120448132

 

 

 

DOKALBETON1@GMAIL.COM

 

 

 

@DOKALL