دیوار بتنی آماده مسلح یا همان پیش ساخته، برای حصارکشی و محوطه ها امثال دور باغ و ویلا ها، سوله و ساختمان، و سایر مناطق صنعتی و نظامی و سوله ها و نقاط مرزی، پس از طراحی و تولید، نصب می شود. این حصار ها در با قیمت مناسب و در انواع یک طرفه و طرح دار، در استان ها و شهر های مختلف از جمله تبریز، تهران، همدان، زنجان، گیلان، رشت، خراسان، ارومیه، اردبیل، قزوین، شیراز، شهر کرد قابل عرضه است.

مزایای دیوار بتنی آماده

  • دوام و کیفیت بالاتر به دلیل طی کردن پروسه تولید تحت نظر در کارخانه
  • نصب آسان با حداقل نیرو و تجهیزات
  • سرعت اجرای بسیار بالا - حمل قطعات اماده به محل پروژه و نصب
  • دارای تنوع ارتفاع
  • امکان درج آرم و مارک سازمان ها
  • امکان تولید در طرح سفارشی مشتریان عزیز

دیوار بتنی آماده

دیوار بتنی آماده به دلیل گذراندن مراحل طراحی و تولید در کارخانه دارای ویژگی های ممتازی به لحاظ استحکام هستند و به سادگی به محل پروژه حمل و در آن جا عملیات مونتاژ یا نصب انجام می شود. علاوه بر تولید این دیوار ها به صورت ساده، در صورت سفارش مستریان عزیز، امکان درج آرم و مارک سفارشی بر روی آن ها یا طرح دار کردن آن ها برای داشتن ظاهر زیبا تر وجود دارد.

دیوار بتنی آماده

دیوار بتنی آماده

دیوار بتنی آماده

تاکنون این دیوار ها برای مناطق مختلف از جمله ملک ویلایی، باغ ها، مناطق برفگیر، اطراف کارگاه ها و مناطق صنعتی، دانشگاه ها و مناطق آموزشی مورد استفاده قرار گرفته و رضایت کارفرمایان عزیز را فراهم نموده اند.

ارتفاع این دیوار ها به طور معمول کمی بالاتر از 2 متر است که در صورت نیاز امکان افزایش و کاهش ارتفاع متناسب با الزامات فنی پروژه ها میسر است.

نمونه های دیوار بتنی شرکت دوکال

دیوار بتنی آماده

دیوار بتنی آماده

دیوار بتنی آماده

درباره شرکت دوکال بتن

شرکت خانه سازی دوکال - دوکال بتن - با پشتوانه حدود 5 دهه تجربه و دارای کادر تخصصی و مجرب آماده عقد قرارداد با مراکز مختلف جهت اجرای هر چه بهتر و سریع تر پروژه ها است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر در تماس باشید.

دوکال بتن

09120448132

 

منبع:

دوکال بتن